• 021-44060996
  • بلوار فردوس شرق، خیابان علی حسینی، کوچه ۵، پ ۱۳، واحد ۳

مسیر آموزش حسابداری

فلوشیپ چیست؟

دانشجویان رشته هایی از جمله پزشکی، روانشناسی و … پس از فارغ التحصیلی دوره‌ای تکمیلی را تحت عنوان فلوشیپ میگذرانند. فلوشیپ به بالابردن مهارتهای فارغ التحصیلان کمک کرده و به نوعی دوره تکمیلی تخصصی چنین رشته هایی است.
در حالت کلی به تحصیلات تکمیلی که بعد از اخذ تخصص پزشکی گرفته میشود فلوشیپ میگویند. این اصطلاح در گروه‌های علمی دیگر نیز با شرایط متفاوتی کاربرد دارد که مثلاً در رشته‌های مهندسی معرف دوره تحصیلی متفاوتی است.
بطور کلی فارغ التحصیلانی که بعد از اتمام دوره های تحصیلی و آموزشی شان، بدنبال قوی کردن رزومه خود و افزایش مهارت های تخصصی خود هستند، باید فلوشیپ یا همین دوره های تکمیلی را بگذرانند.
فلوشیپ دوره های آموزشی کوتاه مدتی است که اغلب از چند ماه تا حداکثر دو سال به طول می انجامند.
مزایای گذراندن فلوشیپ یکی این است که فارغ التحصیلان با کسب تجربه بیشتر و کاملتر با مهارت بهتری وارد محیط کاری شان می شوند.دیگر آنکه به دلیل برگزاری کنفرانس ها و نشست های تحقیقاتی و علمی در طول این دوره های تکمیلی،دانشجویان بخش کاربردی نظریاتی که در طول دروه تحصیل دانشگاهی خود، آموخته اند را می آموزند.

مسیر موفقیت در حسابداری

۱تحصیلات دانشگاهی و آکادمیک:

 ممکن است در بین اطرافیان خود کسانی را بشناسیم که با وجود اینکه حتی رشته مرتبط با حسابداری نداشته اند، اما حسابدار موفقی شده و از این راه کسب درآمد و ثروت بسیار زیادی دارند و اگر پای صحبت آنها بنشینید قطعاً متوجه خواهید شد که راه بسیار طولانی و سختی را برای رسیدن به این جایگاه و موفقیت شغلی و اجتماعی طی کرده اند. در صورتی که رشته تحصیلی افراد مرتبط بوده باشد،  قطعاً که راه راحت تری را در مقایسه با کسانی که رشته آنها حسابداری نبوده طی خواهند کرد.

۲مباحث ویژه بازار کار (مثل اظهارنامه مالیات ارزش افزوده، صورت معاملات فصلی، تهیه لیست بیمه پرسنل، ارسال لیست مالیات حقوق به سامانه مربوطه و ):

اگر تا دکترای رشته حسابداری هم پیش بروید، در دانشگاه ها حتی به گوشه ای از موضوعات بالا اشاره ای نخواهد شد ولی کارفرمای شرکت های مختلف (تولیدی، پیمانکاری، خدماتی و بازرگانی) قطع به یقین برای انجام امور حسابداری، مالی، مالیاتی و جاری شرکت خود به اشخاصی نیاز دارند که به این موضوعات مهارت داشته باشند و حسابداری که توان انجام این امور را نداشته باشند در شرکت‌ها جایی برای حضور نخواهند داشت.

۳تجربه انجام کار:

در مجموعه جاویدان اطلاعات و اسناد و مدارک واقعی یکی از شرکت ها و کارخانه های تولیدی بازرگانی که انجام امور حسابداری آنها به عهده شرکت میباشد، در اختیارتان گذاشته خواهد شد تا شما بصورت کاملاً واقعی و عملی تجربه انجام امور را پیدا کنید.

تمامی این موارد به همراه یک نرم افزار حسابداری، در پکیج های آموزشی ویژه ورود به چرخه بازار کار حرفه ای حسابداری گنجانده شده است.

۴سابقه کار مرتبط:

شرکت مشاورین مالی جاویدان امتیازی معادل دو سال سابقه کار حسابداری، برای عزیزانی که به صورت حضوری و یا آنلاین در کارگاه‌ها شرکت کرده و دوره را پشت سر گذاشته اند در نظر میگیرد. شما با استفاده از گواهی صادره شده توسط این مجموعه، مجاز به درج دو سال سابقه کار در رزومه خود می باشید.

۵سوالات روز مصاحبه:

علیرغم داشتن تحصیلات دانشگاهی و آکادمیک، پرسش هایی در جلسات مصاحبه مطرح میشود که بعضاً در دانشگاه به آنها اشاره ای نشده است. سوالاتی که در جلسه مصاحبه پرسیده میشود از این بابت است که اطمینان حاصل شود، فرد مصاحبه شونده به عنوان یک حسابدار، توانایی انجام امور حسابداری یک شرکت را دارد یا خیر. برای اینکه بتوانیم در جلسه مصاحبه به سوالات پرسشگر به درستی پاسخ دهیم نیاز هست که با این پرسش ها آشنا بوده و توانایی پاسخ به آنها را داشته باشیم.

(سوالات جلسه مصاحبه و نحوه پاسخگویی به آنها طی این کارگاهها در محل شرکت مشاورین مالی جاویدان ، در قالب کار به شما انتقال داده میشود).

۶رزومه:

با وجود داشتن مدرک تحصیلی، مهارتهای ویژه بازار کار، تجربه انجام امور حسابداری و داشتن سابقه کار مرتبط، همچنان نیازمند قطعه ای دیگر از پازل به نام رزومه خواهید بود. در صورتی که رزومه معتبر و با سیگنالهای صحیح و بدون سخن اضافه داشته باشید، میتوانید خود را به کارفرما معرفی کنید. با وجود ارسال ده ها رزومه از سوی افراد جویای کار، بهتر است رزومه ای تهیه کنیم که کارفرما علاقه مند به مطالعه آن باشد و با بررسی آن تمایل به دعوت

 ما داشته باشد. در غیر اینصورت با وجود داشتن تمام مهارت ها و امتیازات ذکر شده باز هم نمیتوانید وارد دنیای کارحرفه ای حسابداری شوید.

(ساختن یک رزومه بدون سیگنال اضافه و اشتباه یکی از جلسات مهم و کاربردی است که در محل مجموعه مشاورین مالی جاویدان، طی دو ساعت و همچنین در پکیج های آنلاین آموزشی به آن پرداخته میشود).

۷نحوه حضور در جلسه مصاحبه و اصول و فنون مذاکره:

پس از ارسال رزومه حرفه ای و بدون نقص، قطعاً که شرکت‌ها برای مصاحبه حضوری با شما تماس می‌گیرند. این که چطور در جلسه مصاحبه حاضر شویم، اصول و فنون مذاکره را بدانیم و اینکه چطور در بین ده‌ها مصاحبه شونده دیگر ما برنده باشیم به هر حال نیازمند دانستن تکنیک ها و ترفندهای خاص خود می باشد.

(در جلسات آنلاین و حضوری کارگاه های حسابداری جاویدان، بصورت مفصل به این موضوعات به پرداخته می شود).

۸جسارت و اعتماد بنفس:

مسلماً افرادی که به تمامی موارد بالا از جمله مباحث ویژه بازار کار، تجربه انجام امور، سابقه کار مرتبط، دانستن سوالات جلسه مصاحبه، داشتن رزومه حرفه ای، اطلاع از نحوه صحیح حضور در جلسه مصاحبه و اصول و فنون مصاحبه تسلط پیدا کنند، بصورت اتوماتیک جسارت و اعتماد به نفس در آنها ایجاد می‌شود. بدون داشتن جسارت و اعتماد به نفس، هیچ کارفرمایی حاضر نیست که زندگی اقتصادی خود را در اختیار ما بگذارد.

در صورتیکه میخواهید در کمتر از دو ماه به تمام موارد فوق مسلط شوید،  عدد ۱۲ را از طریق واتساپ به شماره ۰۹۱۹۴۳۷۰۶۲۶ ارسال و یا به آدرس اینترنتی https://jaavidan.ir/ مراجعه نمایید.

# ایرج _جاوید

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • نگاره
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • در دسترس بودن
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • ابعاد
  • رنگ
  • ویژگی‌ها
مقایسه
علاقه مندی ها 0
Open wishlist page Continue shopping