ثبت فاکتور بصورت تجمیعی

ثبت فاکتورها به صورت تجمیعی داخل سامانه صورت معاملات فصلی چیست؟ثبت فاکتور به صورت تجمیعی یعنی مجموع فاکتورهایی با رقم هر فاکتور کمتر از رقم حد نصاب معاملات کوچک، رقم حد نصاب معاملات کوچک چقدر است؟عددی که هر سال توسط اداره امور دارایی داخل سامانه تی تی ام اس همان سامانه ای که صورت معاملات فصلی را با آن ثبت می کنیم عنوان می شود و باید حتما حواسمان به آن باشد. ثبت کردن به صورت تجمیعی چه مزایایی دارد؟ یعنی ثبت فاکتورها بدون شناسایی اقتصادی، بدون کد ملی و کد اقتصادی و نکته دیگر این است که در رابطه با اشخاص حقیقی می شود که این کار را انجام داد نه در رابطه با شرکت ها. یکی دیگر از نکات مهمی که حتما باید به آن توجه شود این است که اگر از شخصی چند فاکتور گرفتید که آن چند فاکتور رقمش از رقم حد نصاب معاملات کوچک دارد فراتر رود نباید و نمی شود که آن نفر را به صورت تجمیعی ثبت کنیم. در این موارد حواستان به رقم حد نصاب کوچک باشد.

دیدگاه (6)

  • هانی امیری پاسخ

    ثبت فاکتور نیاز به دقت زیادی داره که تسلط کافی در این زمینه رو میطلبه و سعی کنید حتما در زمینه آموزش های حسابداری خودتون رو بالا ببرید

    مهر ۱۴, ۱۴۰۲ در ۹:۰۹ ب٫ظ
    • کارشناس پشتیبانی پاسخ

      سلام
      بله همینطوره

      آبان ۶, ۱۴۰۲ در ۱۱:۳۴ ق٫ظ
  • ساجده ذراسوند پاسخ

    سوالی که دارم اینه این موارد که کلیپ های آموزشیش رو توی این سایت قرار میدین در آموزشگاه حسابداری خودتون به صورت گسترده تر آموزشش وجود داره ؟

    مهر ۱۴, ۱۴۰۲ در ۹:۱۶ ب٫ظ
    • کارشناس پشتیبانی پاسخ

      سلام
      بله

      آبان ۶, ۱۴۰۲ در ۱۱:۳۳ ق٫ظ
  • مائده فرخی پاسخ

    خیلی دوست داشتم توی آموزشگاه حسابداری شما ثبت نام کنم ولی چون از لحاظ مالی در تنگنا بودم خواستم بپرسم میشه به صورت اقساط هم ثبت نام کرد ؟

    مهر ۱۴, ۱۴۰۲ در ۹:۲۰ ب٫ظ
    • کارشناس پشتیبانی پاسخ

      سلام
      در جلسه حضوری و با توافق امکانپذیره

      آبان ۶, ۱۴۰۲ در ۱۱:۳۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *